Friday, June 22, 2007

Mon tribute to la musique of Michel

-Sous l'impulsion dandinante de "Don't stop 'till you get enough" du grand Michael Jackson.Oh que c'est bon!...Oui ça va, le boulot est calme aujourd'hui...
-I did this under the influence of michael Jackson's "Don't stop 'till you get enough". It's so good!


-Pour en apprécier la saveur et vous mettre un peu à ma place, je vous met la chanson à écouter en même temps que vous regardez le dessin...Ca devient technique là.
-To appreciate it, I link the song so you can play it while watching the drawing...

15 comments:

Anonymous said...

ouééééé !
ça donne envie de lécher de la culotte là !

Anonymous said...

it's very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very best

fantomette said...

polypute

ANTONIO CUESTA said...

Ha hahaha, fantastic funky draw, man.I want more!!

Unknown said...

Super Sylvain!

Emmanuelle.Walker said...

J'ai envie de dire "Gre-gre"

sylv1K said...

très beau!

Anonymous said...

EEEUUUUUUUUUNNNNOOOOOOOOORRRRRRRRMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEuh !!!!!!!!!!!!!!
je t'aime ! tu m'as tué ! petite pute !

Polyminthe said...

aaah mon casse_couille, ça me fait plaisir,merci, je pensais bien que tu aimerais.biz

Anonymous said...

wow!!!I love your work!!!

Matt Jones said...

Oh man, what a scary dancer! But beautifully drawn. You have great taste in music monsieur- check out CAN YOU FEEL IT by the Jacksons on YouTube-it's even better!! 2nd best pop video EVER...

Grill said...

Great song (Michael Jackson is god). And Your Work is amazing! Congratulations!

Anonymous said...

congratulations

Lucy Makuc said...

oh those lights!!! marvelous! i wish i could understand french, but unfortunatelly i hardly get english!!! awesome blog! keep evolving!

Unknown said...

AWESOME illo!